Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Εμπειρία από Μέλος (Άγνωστο, στοιχειωμένο σπίτι στο κέντρο της Αθήνας)

Γειά σας μεταφυσική πυλη.
Θέλω να σας πω κι εγω την δικιά μου εμπειρία που έγινε πρίν μία εβδομάδα.
Αυτό έχει γίνει στο κέντρο της Αθήνας περνώντας με έναν φίλο μου έξω απο το συγκεκριμένο σπίτι και ακούγοντας ένα κλάμα μωρού.
Θεώρησα πως δεν άκουσα καλά και ρώτησα τον φίλο μου αν άκουσε κάτι και μου είπε το ίδιο που είχα ακούσει κι εγώ. 


Σπίτια υπήρχαν τριγύρω πολλά αλλά κάτι με τράβηξε να πάω κοντά στο σπίτι το ακατοίκητο που ήταν στην δεξιά πλευρά μου.
Ένα σπίτι απο τα παλιά με σκάλες και απο κάτω υπόγειο. 
Πήγα κοντά και κοιτούσα απο τα κάγκελα μέσα στο υπόγειο μήπως δω κάτι ή ακούσω πάλι εκείνο το κλάμα αλλά τίποτα.
Ο φίλος μου ειχε την ιδέα να βγάλω φωτογραφίες κι έτσι έκανα.
Έβγαλα 6-7 και σε δύο φωτογραφίες αν θα παρατηρήσετε φαίνεται ένα παιδάκι σε διαφορετικές πόζες.




Το σπίτι δεν είναι γνωστό και δεν συγκαταλέγεται στα στοιχιωμένα. Αλλά μετά απο αυτές τις φωτογραφίες νομίζω θα έπρεπε να ψαχτεί περισσότερο.
Σε επόμενο μήνυμα μου θα σας στείλω ακριβώς το σημείο του σπιτιου.

Με εκτίμηση Δ.Κ

3 σχόλια :

  1. Που ακριβώς είναι το συγκεκριμένο σπίτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που ακριβώς είναι το συγκεκριμένο σπίτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στείλτε μας την διευθυνση του σπιτιου ωστε να καταφερουμε να το ελεγξουμε επαγγελματικα!

    Σας ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή